Szanowni Państwo,

Z informacji podanych przez rząd wynika, że IV etap - m.innymi uruchomienie basenów ma nastąpić 6 czerwca 2020 r. Natomiast w jakiej to będzie formie oraz według jakich wytycznych i czy będziemy mogli uruchomić zajęcia grupowe - jeszcze tego nie wiemy. Jak tylko otrzymamy szczegółowe wytyczne  to będziemy Państwa  o wszystkim informować mailowo. W zaistniałej sytuacji jeśli nie będzie możliwości odbycia chociaż części zajęć w czerwcu, zostaną one przeniesione na okres wrzesień-październik. 


Nasze obozy letnie 2020 odbędą się !!!

W dniu dzisiejszym ukazały się wytyczne przygotowane przez MEN, GIS i MZ dla organizatorów wypoczynku dzieci i młodzieży określające reguły letniego wypoczynku.Opisane procedury służą ograniczeniu ryzyka zakażenia dzieci i młodzieży oraz kadry podczas zorganizowanego wypoczynku letniego w czasie trwania epidemii COVID-19 na terenie kraju.  

Zapraszamy do zapisów !!! Z uwagi na obostrzenia informujemy, że dysponujemy ograniczoną ilością miejsc wolnych. 

 Nasze obozy sportowe maja niezwykle kameralny charakter. Każdy dzień obozu jest wypełniony bogatym programem zajęć sportowych w małych grupach, co zapewnia dzieciom/młodzieży bezpieczny i atrakcyjny wypoczynek  na świeżym powietrzu. Nasza, dobrze Państwu znana, profesjonalna kadra, dołoży wszelkich starań, aby zwłaszcza w tych trudnych okolicznościach wszystko przebiegło pomyślnie.

Dziękujemy za zaufanie i cierpliwość w tym trudnym dla nas wszystkich czasie.

Życzymy dużo zdrowia i do zobaczenia wkrótce!

Zespół Luka Sport

jak szybciej pływać

Niezależnie od tego, czy pływamy rekreacyjnie, czy też przygotowujemy się do zawodów, większość z nas chce poruszać się w wodzie jak najszybciej. Wbrew pozorom wymierne efekty możemy osiągnąć nie poprzez bardziej energiczne ruchy kończyn, ale stosując zupełnie inne metody. Jakie?

Przede wszystkim zacznijmy od odpowiedniego stroju – prawidłowo dopasowany i ściśle przylegający do ciała nie będzie krępował ruchów, ani nas spowalniał. Chociaż mogłoby się wydawać, że bardziej energiczne poruszanie się w wodzie nieco nas przyspieszy, znacznie bardziej efektywne będą wolniejsze i stanowcze zamachy rękami – w ten sposób nie zmęczymy się tak szybko.

Aby pływać szybko, należy znaleźć środek wyporności w ciele – głębiej zanurzona klatka piersiowa i wyżej uniesione biodra to pozycja zwiększająca szybkość pływaka. Pomocne jest też wykonywanie wdechów poprzez przekręcenie głowy w wodzie, a nie całkowite jej wynurzenie; oraz wzmocnienie mięśni nóg, np. podczas pływania ze specjalną deską.